Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2008 21:52 - Ееее не трябва да се подигравате с жените....Не е мъжко.
Автор: weber Категория: Тя и той   
Прочетен: 129396 Коментари: 117 Гласове:
0



Честно казано вече незна какво искат жените? До сега съм губил няколко жени защото НЕсъм искрен с тях-не им казвам какво чувствам.Да така беше.Те искаха да знаята какво чувствам към тях,а аз не го показвах.Сега го показах, а .......!Да ясно ми стана,че тя е много наранена от друг боклук който търси само какво да ебе-съжелявам,че има такива мъже.Да и аз бях подобно животно,ама не чак толкова вулгарно-в смисъл аз искам дамата за една нощ без да и обещавам съвместно бъдеще или незнам кви си работи(че я обичам)-само за да ги изчукам!!!Аз съм мъжкар-т.е. не чукам пияни жени,не чукам отчаяни жени,не чукам жени изпаднали в душевна слабост!Да чукам надути путки,чукам богати путки,чукам купонджийки-но не се подигравам с чувствата им!На всички заявяам следното:ти не значиш нищо друго за мен освен удоволствие!!!Малко са ме отрязвали,ама много са ме чукали до припадък!!!Та идеята ми е следната заради мъжете с малки меки пишки страдаме ние-мъжете.О.К.чукай която си искаш,но го кажи преди да се подиграеш с тях и с такива като нас.Девойките си мислят,че ги обичаш,а ти ....се подиграваш с тях.Господа мекопишковци има много начини да се подиграеш с една жена,но най-грозния,най-вулгарния,най-педераския е да кажеш,че я обичаш само и само да я чукаш-педераска работа!!!Рано или късно на такива като вас ще ви го начука някой като Нас!Да педераска работа-ама да усетите какво правите............педали мръсни!!!Жените искат да ги ебат,но не искат да се подиграват с тях-факт!!!Никой не го прави голям мъж,че е бил с тая и оная!!!Голям мъж е този който го хвали тази или онази!!!Жените създават митовете за мъжете!Аз го знам това,знаят го и другите мъжкари-по между си ние не се хвалим с коя сме били!Да така е(мекопишковците няма да го разберат)-ние отричаме очевидното-да аз съм бил с нея,да видяли са ни,но не е истина!!!Чудно нали господа педали...Заради такива като вас сега страдам аз...........Някой си боклук и е откраднал сърцето и тя е гадна с всички мъже!А той иска от нея само да я чука,като е в командировка!Е много мъжко-и аз чукам като съм в командировка,но на никоя нищо не съм обещал.И кво стана,аз страдам заради чужди комплекси!!!Тя не е виновна-била е млада,той и е бил първия и и е обещал велики работи-много мъжко!!!Заради такъв боклук сега аз гасна от любов............да умирам....Майната му на тоя....Ама.............Ама на мене ми е гадно,че тя незнае какво иска...Тя ме сравнява с него,е не трябва да е така,ама е така.Уверявам се,че такива като мен получават най-гадните (не грозните,напротив най-красивите тъпи путки)но не и жените които обичат.И после виждате по улиците красавица на 20г с кола за 200 000.Еми жени не ги винете,Вие сте виновни-все се правите на големи и отивате при боклуците!И що така-“ма той не ми каза,че ме обича„-е не го е казал, аколко пэти го е доказал....А?И аз съм на път да имам такава красавица и не,„не,че ми харесва но тази за която умирам е така наранена от такъв малопишко и сега аз умирам заради това което и е направил(обещал)!Съжелявам за мене си-но никога не бих се поиграл с жена така!!!За всяка жена има мъж който гасне за нея така,че дори и тя да е навита небих се подиграл с такъв като вене-влюбен!!!Даааааа има и женита за какво да се замислят.


Тагове:   мъжко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - sisi
15.09.2008 22:13
4etoh mislih... posle mislih , pak 4etoh.... sega ako i e bil parviq i e bila mnogo mlada.. da saglasna sam, ako e i naivna savsem q razbiram... ami savsem normalno e da ne ti vqrva... kakvoto i da i obe6tava6 , kakto i da go pokazva6.... ako e bila naranena i e nqmala opit s majete ... kak iska6 da reagira.. kaji mi kak..... kak da ti povqrva...
цитирай
2. анонимен - sisi
16.09.2008 10:11
imam edin vapros kam teb.... i se nadqvam da mi otgovori6 ... taka qvno si maj , s golqmopit sred jenite.. 4ukal si vsqkakvi, izneverqval si, zarqzval si gi.......... ami az li4no se strahuvam ot kakiva maje, ami 6te minat godina .. dve . toi 6te mi se nasiti... i posle, 6te me izostavi...... ami ako tazi jena i tq misli kato men i zatova se darpa ..... mislil li si varhu tova... pomisli.. molq te.....i mi otgovori..... li4no az izbqgvam krasivite maje, opinite maje.. i taka nare4enite jenkari....... nikoga ne sam mislila 4e takav tip maj moje da me haresa.. instiktivno gi izbqgvam... li4no az mnogo se strahuvam ot izostavqne.... haide pomisli varhu tova i kogato ima6 vreme otgovori.... lek den ti jelaq
цитирай
3. weber - Да познати са ми такива като теб.
16.09.2008 15:58
А за такива срокове година-две незнам-никга не съм имал такава връзка.Сериозно си мисля върху това си мое поведение,ама вече ти казах идва един момент когато ме прихваща нещо и ставам боклук,гадняр и т.н.Ясно ми е,че ти инстинктивно избягваш хора като мен,да ама има жени които инстинктивно се стремят към мен за малко.
Все по-рядко правя такива изципки,но още ги правя.Явно започвам да остарявам и помъдрявам и искам да се задомя-май?!
А сега ти си помисли върху нещо:Дали правя такива работи щото го искам или щото обкръжението ми го очаква от мен?И друго ти прочете почти всички мой откровения и смяташ ли ,че съм такъв?А смяташ ли,че се променям към по-добро?
цитирай
4. анонимен - sisi
16.09.2008 16:34
sega .. 4etoh mnogo pati tvoite ne6ta i 6te prodaljavam da gi 4eta ... obarkani sa , no mi haresvat... vij kakvo mislq za teb.... mislq 4e si mnogo to4en maj, moje6 i iska6 da bade6 veren samo na edna jena... no qvno si karal godini nared prez prosoto.. vrazki mnogo , slu4aini.. i taka si sviknal... no sega kato se obarne6 nazad vijda6, kakto sam kazva6 4e parite ne zna4at ni6to ako nqma s kogo da gi har4i6... 4e jeni mnogo, no daje ne im pomni6 imenata, 4e tqloto i o4itete ti sa se nagledali na hubavici... no hubavici, bez vatre6no oduhotvorenie i 4ar... i se pita6 koga .. 6te otkriq tazi.. koqto 6te me razbira i 6te zapalni praznotata v du6ata mi... dokolkoto razbiram si q otkril, no tq se darpa.... taka za sebe si moga da kaja.. 4e maj .. majkar bi me privlqkal za edna no6t udovolstvie..... no ne i maj za semeistvo i za postoqnna vrazka.... kakto ti kazah izbqgvam takiva maje....... no v teb ima ne6to istinsko... otkroven si do bolka...... kak be6e .. q da 4u q.... istinata 6te ni napravi svobodni nali... prodaljavai da bade6 sebe si, da se stremi6 kam dobrini... ne zavijdai na priqtelite si za krasivite jeni... dnes sa tuk utre gi nqma, ne tai zloba v sarceto si, badi 4ove4en, nejen , mil..... smqtam 4e si dobar 4oveki 4e prosto ti lipsva
цитирай
5. анонимен - sisi
16.09.2008 16:36
lipsva ti tq... tova e ... izvinqvai no kakvo natisnah neznam i saob6tenieto izhvar4a.....sled malko izlizam... posle 6te ti pi6a
цитирай
6. weber - Вече ти казах1чети между редовете и ще ме разбереш.
16.09.2008 16:50
Можеш и много пъти да четеш излиянията и всеки път ще изникват нови въпроси.Да права си открих тази която ме разбира,която ме допълва,но вече незнам какво иска тя.
Определено не завиждам на приятелите ми за красивите им жени-те не подбират,а напротив много подбирам.
А си права много ми липсва,ама много но ме е страх да и се обадя.
цитирай
7. анонимен - sisi
16.09.2008 20:22
dobre de az edno nemoga da razbera.... za6to prosto ne pogovori6 s neq.. ot kakvo te e strah... tq nali te haresva.... uj si otrakan maj, majkar.. a ot edin dialog te e strah...
цитирай
8. анонимен - sisi
17.09.2008 09:16
imam edin vapros ... makar 4e edva li 6te polu4a otgovor... obraza koito si priel nosi li ti udovletvorenie....
цитирай
9. анонимен - sisi
17.09.2008 09:16
imam edin vapros ... makar 4e edva li 6te polu4a otgovor... obraza koito si priel nosi li ti udovletvorenie....
цитирай
10. анонимен - sisi
17.09.2008 09:16
imam edin vapros ... makar 4e edva li 6te polu4a otgovor... obraza koito si priel nosi li ti udovletvorenie....
цитирай
11. weber - Май съм отракан само донякъде.
17.09.2008 17:27
Ако е някоя тъпа флюрца нямаше да е проблем да говоря с нея.Ама тука нещата са по-сложни.В случая имам насреща достоен човек за разгово-както с теб в момента и ми е непозната материя.Аз се опитвах,но тя се дърпаше,после тя се опита а аз се дърпах и така.
цитирай
12. weber - Относно образа ми....
17.09.2008 17:28
Ми има моменти в който ми носи страшно удоволствие.Но има и такива в който ме е срам от мене си.
цитирай
13. анонимен - sisi
17.09.2008 20:42
vij sega bez dialog s neq nama kak da stane.... tq 6tom e svesten 4ovek pone 6te te izslu6a.... pone az taka bih postapila
цитирай
14. анонимен - sisi
18.09.2008 15:15
predi malko si misleh za teb i tvoq slu4ai.... vij vzemi i dokaji , 4e q obi4a6.... ama ne na dumi... hubavi dumi i govori kato ste dvamata...... vzemi i dokaji tazi lubov..... neznam kak no go napravi... ina4e ni6to nqma da izleze.....uspeh ti jelaq..
цитирай
15. weber - Ха лесно е да се напише,и не..
18.09.2008 15:56
не е толкова лесно да се направи.Ама да имам нещо такова в предвид.
цитирай
16. анонимен - sisi
18.09.2008 23:32
sega..... neznam tazi jena kak misli i 4uvstva..... noaz 6te ti napi6a moeto mnenie, moje s ne6to da te ulesnq..... zna4i.. az na lubovni dumi i obqsneniq prosto ne se hva6tam .. obi4am da gi slu6am ili 4eta , no samo tolkova..... na materialni podaraci, sa6to ne bih obarnala vnimanie , prosto za6toto imam... pri men li4no za da dokaje edin maj 4e me obi4a.. 6te mu trqbva dosta vreme.. da go pokaje v ejednevieto, prirazli4ni trudnosti , bitovizmi, kakvo e darjanieto mu kam men,mil li e , nejen li e , vnimatelen li e,izslu6va li me, vzemali vpredvid mnenieto mi, seksa sa6to e ot ogromno zna4enie, intelekta mu.... a ot materialnite ne6ta.. bi mi napravili vpe4atlenie samiq mu dom .. 4ist li e , podreden li e.. ima li kola , podarja li q.. tezi materialni ne6ta, bez tqh nemoje ... saglasen si s men nali..... dano da uspee6 da i dokaje6 lubovta si...... 6toto pri men li4no mai nikoi nqma 6ans da q dokaje, prosto sam toma nevernii.....
цитирай
17. анонимен - sisi
18.09.2008 23:33
6te se radvam ako pone mani4ko sam ti pomognala... vijdam 4e q obi4a6.. dano da badete zaedno...
цитирай
18. weber - Да ама при тебе е така...
19.09.2008 21:25
Да мил съм ,нежен,помагал съм и в тежки моменти-но с материалните неща майя отблъснах!!!Да чудно нали,аз мислех,че такива жени не съществуват,но явно има няколко и аз уцелих едната.....АМА НЕ СЪЖЕЛЯВАМ ЗА ТОВА.При всички нейни трудности аз съм и давал актуална помощ,пък и тя на мен,така,че тази тема я считам за приключена.Виж за секса-в този случай това не е важното за мен,а и май и за нея.Когато искам секс го получавам,но тук не искам това.Да ти ми помогна доста,не мъничко.Разбрах в какъв човек съм влюбен,какъв човек обичам и разбрах каква искам да е майката на децата ми(явно съм я намерил).Благодаря ти,задължен съм ти.
цитирай
19. анонимен - sisi
19.09.2008 21:42
oooooo.. mnogo se radvam, 4e sam ti pomognala.. ama mnogo... radvam se 4e stava obmen na misli s teb... 4ovek se u4i dokato e jiv.... za6to 4ove4e... aza naprimer ne darja prekaleno na materialnite ne6ta... vajnoto e da ima6 dom, prevozno sredstvo, dohodi da se izdarja6.. tova sa si savsem neobhodimi ne6ta..... e da ne te laja sega i az obi4am da si kupuvam drehi , parfumi... no koq jena ne obi4a..... e dnes pazaruvah i si kupih nqkoi ne6ta.... no ne sam ot tezi prefarcuneni madami,koito neizmivat 4iniite 6toto manikura im 6te se s4upi.......obi4am duhovnata hrana, da 4eta knigi, da izkazvam mneniq, da davam saveti, da pomagam na horata ..... no za seksa ve4e ne sam saglasna s teb.....za men toi e mnogo vajen , ama mnogo v edna vrazka.. ami ako ne si pasnete... kakvo 6te pravi6 togava...... a tova 4e iska6 tq da bade maika na decata ti.... li4no men takiva dumi biha me napravili mnogo 6tastliva..... no tova e mnogo dobre , 4e si pomagate v trudni momenti, togava si proli4ava obi4ta... obi4ai q vse taka silno, .. vazhi6tavam se na takava lubov
цитирай
20. weber - И аз смятам,че става обмен на мисли по между ни.
21.09.2008 11:03
Малко са хората с който можеш да говориш за каквото и да било.Имах впредвид,че тя е втората представителка на жените която не иска пари от мен,за да е с мен.Тя си има достатъчно пари за да си угажда,мисълта ми беше друга...За секса-виж сега не си ме разбрала точно тук-не ,че не е важен но при нея не търся точно това.Имам приятелки с който се срещам точно за това-само и единствено-аз неискам нищо друго освен секс и те не искат нищо друго.Разбираш ли ме?
Да тази мисъл се по-често ми минава през главата-да бъде майка на децата ми.
Когато е поискала помощ я е получила,под една или др.форма-ако иска да го оценява.Аз оценявам високо когато някой ми помогне така,че...
цитирай
21. анонимен - sisi
21.09.2008 13:30
4akai sega .. az ne6to neshva6tam.. zna4i jenite sa ti iskali pari i zaradi tova sa bili s teb... 4udna rabota... men edin maj kato ne mi e priqten i hilqdi da mi davat , kak da ba
цитирай
22. анонимен - sisi
21.09.2008 13:30
4akai sega .. az ne6to neshva6tam.. zna4i jenite sa ti iskali pari i zaradi tova sa bili s teb... 4udna rabota... men edin maj kato ne mi e priqten i hilqdi da mi davat , kak da ba
цитирай
23. анонимен - sisi
21.09.2008 13:36
s nego... a be hvrakna mi saob6tenieto, izvinqvai... natisnali glavni bukvi i vse taka stava.....dobre de .. ti nqma6 li si drugi ka4estva , 4e edna jena da moje da gi oceni i zaradi tqh da bade s teb... sega .. az za seksa te razbrah , 4e ne si zaradi nego s neq..... ama 4ove4e... ami ako ne si pasnete v legloto... ami ako neinite iziskvaniq sa kato moite.....az kato si kaja iziskvaniqta i majete dim da gi nqmja...... to ne e samo da si nejen i mil..... ami 4istoplatnost, mirizma, dialog,fizi4eski osobenosti.... a be ne mi e udobno tuk da ti pi6a za tova......ama ne si li mislil po vaprosa, ami ako ne si pasnete...... 4uden 4ovek si de....
цитирай
24. анонимен - sisi
21.09.2008 14:19
sega .. az mislih za tezi pari ... ama ne6to ne si prav... ami tq vsqka jena obi4a da har4i.... ti kakvo pari li nqma da i dava6... az sam sviknala parite da sa ob6ti.. ne da se delqt .. tezi na maja .. onezi na jenata... ne6to ne sam saglasna .. ami ako tq ne raboti i ti gleda deteto .. ti kakvo 6te q li6i6 ot finansii.... kakvo ti pre4i ako ima6 pari da q izdarja6....4akam otgovor.6toto malko ti se qdosah..
цитирай
25. анонимен - sisi
21.09.2008 15:16
imam edin poznat, koito si e vnu6il , 4e madamite sa s nego zaradi apartamenta mu.. i se samnqva vav vsi4ki.... i tozi maj vse o6te e sam....ne si li malko mnitelen na tazi tema.... vij az mislq , 4e si li4i kogato edna jena e s teb zaradi parite ti ili... naistina te obi4a.. mislilite , grijovna li e , mila li e, pomaga li ti s mneniq po dadenite vaprosi , dava li ti kuraj, ugajda li ti v seksa, grije li se za decata, darji li na teb toest da ne izneverqva.... tezi ne6ta se vijdat i si li4at......da ti kaja do gu6a mi e do6lo da govorq za pari.. ne moje bez tqh.... no neka da sa sredstvo, a ne cel... ne sam li prava..
цитирай
26. weber - отговарям ти на куп
21.09.2008 17:33
Не,че нямам други качества който да си струван.т,но просто когато ме видят,когато видят колата ми жените ме харесват заради това-сигурен съм.В заведение когато съм съм кмпания-сме най-шумните,пилееме пари и т.н.Случвалоти си е да виждаш подобни изцепки-сигурен съм.Както и да е.На първата ми среща с нея аз отидох пеша и с нищо ,ама с нищо не парадирах за благосъстояние.По тази тема приключвам щото ми е болна!
Ми за секса честно да ти кажа не ми пука дали ще си паснеме-аз имам какво да чукам.Ти неискаш да ме разбереш-пак не четеш между редовете.Неискам да ти обяснявам,щото така.
Аз много добре,ама много добре знам,че всяка жена обича парите-ако ги няма жените за какво са ни пари?Незнам точно какво имаш впредвид парите да са общи,но май се сещам.Значи ако тя не работи и гледа децата в никъкав случай не бих я лишил от финанси.По принцип не бих я лишил от финанси щом тя няма,ама никога.
Относно твоя познат,може и да е прав.Неприятно,че е сам,но факт.Ти не си попадала на “златотърсачки„.Казвам ти,че аз съм правил с такива каквото си поискам и те са съгласни,само и единствено за пари.Та затова съм бая мнителен на тази тема.Наречиго житейски опит или както искаш.
Точно това ти обяснявам,че и аз виждам кога едн жена е с мен заради пари.Значи тя прави всичките тези неща който си описала с изключение на секса.Казвам ти го и ако е необходима пак ще ти го кажа:за мен не е проблем да съм с която си поискам,за не е същото-тя е красива и може да има когото си поиска.Не сме правили секс защото аз не съм поискал.За мен тя е специана и неискам да развалям всичко само заради 15 минути секс.Разбираш ли ме?
За мен лично вече парите са средство за постигане на по-висши цели!!!
цитирай
27. анонимен - sisi
21.09.2008 18:02
zati6ie pred burq.... mai 6te se skarame s teb.. na tova mi miri6e... a be 4ove4e ti me smaq.. kakva kola kara6 tolkova , 4e na drugite jeni da im pravi vpe4atlenie... da ne e mizerati li ili tam kakto se pi6e , 4e sam zle s ezicite... imam edin poznat kara hamar.. male ako znae kolko mi e sme6en.. smakva prednata sedalka, kogato e s lubovnica za da ne go vidi jena mu.... jal mi e nai ve4e za momi4eto koeto e s nego.. i nqkakav mercedes kara .. neznam si tam kakva klasa.. no porajda v men samo smqh.. dve dumi na krast nemoje da mi kaje.. e i.. dnes ima pari , utre nqma .. 6toto s izvinenie kurvite sa mu gi izqli i izpili.......... taka 4e moi 4ovek , kakvato i kola da ima6, nqma6 li akal v gornata si glva absurd e da me vpe4atli6... tova si e moeto mnenie... a kakvo imam predvit parite da sa ob6ti...ami prosti4ko e.. da stoqt na edno mqsto i vseki koito vzema da kazva na drugiq kakvo 6te pravi s tqh... 4estno da ti kaja az nemoga da si predstavq majat do men da si krie parite i az da neznam za kakvo gi har4i... sega otnosno seksa, az li4no imam iziskvaniq koito ne se pokrivat ot vseki maj, za tova za men e vajno e edno pasvane v legloto daje dosta vajno........ izvini me no vij koe ne mi haresva u teb ... ostavam s vpe4atlenie , 4e si si jivql, 4ukal si macki pod pat i nad pat .. i sega popada6 qvno na stoinostna madama i se 4udi6 kak da q ima6 za cql jivot.. tova na men ne mi haresva.. ne obi4am takiva maje, az li4no v seksualno otno6enie sam bila s maje.. taka da se kaje.. nula po dadena skala... shvana ironiqta mi nali.....i izvednaj da mi se poqvi nqkoi takav obigran jenkar kato teb, 4e az 6te se izparq.. i dumi4ka ne bih ti povqrvala....... izvinqvai , no tova e moe mnenie... tazi jena moje da misli po drug na4in, a i dokolkoto shvanah te obi4a..... neznam.. az li4no ot takiva maje bqgam...
цитирай
28. weber - Относно колата съжелявам-тя ми е подарък от баща ми.
21.09.2008 18:40
Аз също вече не я харесвам.Карам .Съжелявам подарък ми е .Карам БМВ 645 кабрио-сребристо и кво от това.Ето и при тебе предизвика отвръщение,нали.
С правилно впечатление оставаш,но явно не разбираш ,че хората се променят.Да тя май ме обича и това ме хвърля в .....
цитирай
29. анонимен - sisi
21.09.2008 19:48
taka se smqh na tazi kola... 4estno da ti kaja neznam kakva e.... samo znam 4e bmv.. ne gi haresvam kato marka.. audi po si gi haresvam...... ne nemoje6 da me vpe4atli6 s koli, ama hi4... kolata za men e prevozno sredstvo.. hubavo e da e nova ako moje6 da si go pozvoli6, ako ne .. da e dobre podarjana i 4ista....... znae6 li, koe sa6to me kara da se smeq... vijda6 super gotina kola, no s ednosedmi4na vinetka.... e 4e ima pari da si kupi za cqla godina.... ili pak krasiva kola, sliza pi4a s 4ehli ot dva leva .. e nqkak si nevarvi...... no mnogo hora si davat i poslednite pari za skapi koli .. ne go razbiram tova ne6to..... az li4no darja na stlen, moderen i uyten dom...no uyta idva ot jenata nali, tq go sazdava..... vqrvai mi ot tazi gledna to4ka izpuska6 mnogo... , neveroqtno e da ima6 detence i to da te posre6ne na vrata.. da si protegne ra4i4kite i da vika .. titi..ili tata...
цитирай
30. анонимен - sisi
21.09.2008 23:38
4etoh pak po prednoto ti izkazvane , vij kakvo si napisal...... ne mi puka dali 6te si pasnem v legloto, za6toto az imam kakvo da 4ukam.... tova kakvo e ,eto go otgovora.. zna4i ako ne si pasnete.. ti otiva6 pri druga.. tova li4no men , ot koeto me e strah.. e kade ti e promqnata kam po dobro.. ili 6te kaje6 , 4e pak ne6to ne sam shvanala..... ti izob6to tazi jena obi4a6 li q, siguren li si v 4uvstvata si kam neq..
цитирай
31. анонимен - sisi
22.09.2008 01:25
da ti kaja .. qdosana sam ti.... kakva e tazi va6a lubov.. ti spi6 s drugi jeni .. tq s drugi maje....tuk platon li e namesen, 4e ne6to pak nerazbrah..
цитирай
32. weber - Относно колата и другите писания.
22.09.2008 10:26
Аз също не харесвам БМВ,а харесвам АУДИ-ма това ми е подарък.Не исках да впечетлявам никого с тази кола.Идеята ми беше,че като отида някъд жените виждат първо колата.В повечето пъти ми е убидно и затова правя такива работи после.За тия гъзари със седмичните винетки не коментирам-все пак имат винетка,щото има и такива който карат скъпи коли и няма винетка.Аз небих дал много пари за кола.
За стилен и модерен дом -споделям напълно мнението ти .Съгласен съм,че жената създава уюта у дома.Съжелявам,че изпускам този момент.Болна тема ми е ама.....
цитирай
33. weber - Незнам защо написах това....
22.09.2008 10:30
Сигурно защото ти въртиш,сучеш и стигаш все до секса.Ми разбери,че това не е най-важното-неможе без него,но не е и най-важното.Незнам ти какви предпочитания имаш в секса,ама пък чак да не ти допадне някой.Нали затова можеш да говориш-ми кажи де,като ти чета писанията не си тъпа,значи можеш да обясниш какво искаш.Или бъркам?
А другото не коментирам,положително се променям-гарантирам ти.
цитирай
34. weber - Нетрябва да си ми ядосана.
22.09.2008 10:31
Незнам каква е тази наша любов.Може и да платоническа.Не ми се коментира.
цитирай
35. анонимен - sisi
22.09.2008 12:12
za raz\lika ot teb.. az darja na seksa... za men, v golqm procent toi krepi braka .. plus uvajenieto ikompromisite, koito se pravqt.... ami kakvi sa mi iziskvaniqta.... parvo da mi dopadne van6no, da e inteligenten maj , da moga da govorq na razni temi s nego i da nau4a ne6to ot nego..... mnogo darja da e4istoplaten, ama mnogo... tova vklu4va higiena na ustata, mirizma na tqloto , markov parfum... za polovi bolesti ne govorim nali, tam moga da dam savet kak da se lekuva, no samo tolkova... i ve4e da e mnogo nejen , no da ne me ligavi, da znae kakvo iskam i kak go iskam , no tova stava samo 4rez prqk dialog.... a pri men ima dosta specifi4ni ne6ta koito toi trqbva da znae predvaritelno, zadaljitelno da me dovede do orgazam, da misli kak da mi dostavi udovolstvie, da umee da govori po vreme na seks , a ne da mal4i.... i mnogo o6te raboti... ama tuk sega kak da ti gi izrejdam....ne sam seks mania4ka , prosto obi4am seksa , obi4am da sam jelana, da vazbujdam maja i da mu dostavqm udovolstvie, za men tova 4e sam dostavila udovolstvie na maja do sebe si .. se ravnqva na vtori orgazam....
цитирай
36. анонимен - sisi
22.09.2008 12:26
a otnosno kolite... s kakvato i kola da si, nqma da me vpe4atli6, ama hi4.... vij ako ti 4uq mnenieto na temi kato.... kak e vazniknal jivota , kakav e smisala , vselenata , priqtelstvoto , lubovta, seksa v 4astnost,ima li jivot na drugi planeti, kakvo e izob6to razum, ima li ne6to po vi6o ot nas..... ako na takiva temi si mi dobar oponent.... da 6te mi napravi6 mnogo silno vpe4atlenie , povqrvai mi... dori i da ima6 savsem obiknovenna van6nost, za6toto az ne si padam po krasivi maje....dori sam saglasna tvoeto mnenie da se razli4ava ot moeto i da posporim ... istinata se rajda v spora nali........ kola ne ... no na doma darja, mnogo daje... moqt dom e moqta krepost..... a otnostno decata... dano da ima6 , ot sarce ti go jelaq... neznae6 kakvi neveroqtni sa6testva sa ... hem prili4at na teb, hem se opitvat da ti podrajavat i hem sa si savsem otdelni li4nost... a osobeno ako sa nasledili i nqkakvo 4uvstvo za humor.... napravo pada6 s tqh..... pojelavam ti. pove4e da ne si sam......... vij bih ti zadala edin vapros, otgovori mi vse pak interesno mi.....e...... ami ako ni6to ne stane s tazi jena.... za6to ne se vlubi6 v druga i tq da ti rodi deca... ami ako tova koeto izpitva6 kam tazi jena e jelanie prosto da se dokaje6 , da se dokaje6 4e moje6 da ima6 i neq ... 6toto dokolkoto razbrah tq e i krasiva i umna .. pravilno sam razbrala nali..... ta ako tova e samo nqkakva tvoq fiks ideq ... a vsa6tnost ti neq obi4a6......... az li4no.... s tezi moi razsajdeniq i s moqta van6nost , ne bih se sprqla na maj kato teb , kazah ti 4e instiktivno izbqgvam jenkarite.... ne se sardi ... tova e moe mnenie..... strahuvam se ot izostavqne i izneveri ... predpolagam , 4e me razbira6...
цитирай
37. weber - Добре разбрах твойте виждания за секса и за мъжете.
22.09.2008 12:41
За хигиена-ми незнам има ли нужда от коментар.Това не са екстри а просто задължителна част от мъжа.Незнам на какви си попадала,но явно си попаднала на смръдльо или нещо такова.
Един мъж няма да знае какво искаш ако не му кажеш.Аз си имам програма ама тя се променя според желанието на жените,иначе не става постановката прелъстена и изоставена.Нали първо трябва да имаш за да знаеш какво губиш?Това е хубаво и,че и ти се интересуваш какво иска мъжа.
цитирай
38. weber - И стига с тая кола....споменах я по друг повод
22.09.2008 12:52
и ти сега само за нея говориш.Тя е даденост и така.И въобще ама въобще не съм имал за цел да те впечатлявам с нея.Относно темите накойто искаш да знаеш мнението ми:учил съм 3 години Антропология и имам чисто научно обяснение за възникването на Света.Какъв е смисъла на живота-нямам конкретно мнение,и да имам то се мени непрекъснато.Приятелството е нещо без което човек неможе.Само,че при мен приятелите започнаха да стават по-малко,а познатите повече.За секса-това освен начин на възпроизвеждане,е и начин на общуване,на споделяне,на изнудване,на изразяване на чувствата,на прехрана,начин за постигане на цели и т.н.За любовтта -ми лично за мен е страдание в момента,а иначе най-великото усещане което човек може да изпита.За живот на др.планети нито мога да потвърдя,че има нито,че няма.Все пак науката не е обирила нито едно от двете твърдения.Да аз лично вярвам,че има нещо по-сисшо от нас.Незнам какво впечатление ти правя на тези теми,но това е част от мнението ми.Аз лично не се имам за някъкав красавец,ама не съм и грозен,неразбирам понятието обикновенна външност.Колкото и да ти е странно и аз държа на дома,за деца ми ....да искам и то 3.Ама това не става само с един.Защо не се влюбя в друга-ми това не става така,когато си поискам.Казах ти,че с нея неискам да се доказвам,тя не е като другите.А и аз се страхувам от изоставяне и затова явно неподържам сериозни връзки.Та така ...
цитирай
39. анонимен - sisi
22.09.2008 13:57
razbira se , 4e 6te se interesuvam kakvo iska maja... kazah ti 4e na men mi dostavq ogromno udovolstvie , kogato dostavqm udovolstvie........ami kak da ti kaja za tazi higiena.... svarzano e s profesiqta mi... idvat .. mladi pravi krasivi maje... a znae6 4e imat polovi bolesti ot haimanosvane... ta zarezili i jenite si.. 4e i za tqh lekarstva... tova e , takav mi e sblasaka s takiva maje ... na profesionalna osnova.... a ina4e nqma kak da popadna na umirisnik .. za6toto prosto go izbqgvam.....
цитирай
40. анонимен - sisi
22.09.2008 13:59
a si prav... 4e otnosno seksa trqbva da kaja kakvo iskam na edin maj.... 6toto ina4e nqma da se polu4i....
цитирай
41. анонимен - sisi
22.09.2008 14:05
4akai malko, 4e mi stana interesno.. antropologiq .. 4udesno... obqsni mi molq te kak e vazniknala tazi kletka... parvata, spored teb.. slu4aino li e stanalo vsi4ko ili ne.. haide mnogo darja da razbera kak misli6 za tova......
цитирай
42. анонимен - sisi
22.09.2008 14:10
da po drugite temi i az mislq kato teb... taka 3 deca... ami ti po4akai o6te malko... koga 6te gi rajda tazi jena tezi deca, to da ne misli6 , 4e e tolkova lesno.... ama , 4e ste i vie majete....sega ... edin vapros .. za6to se strahuva6 ot izostavqne, toest prejivql li si go..... 6toto az li4no sam prejivqla takiva ne6ta i mnogo sam stradala ot predatelstva.. mnogo... otpe4atakat i m i do dnes e v du6ata mi.... i zatova nevqrvam na majete i .. az se strahuvam ot izostavqne i ot iznevqra....
цитирай
43. weber - Добре докторе,радвам се че си от жените
22.09.2008 17:50
който се интересуват какво иска мъжа.Все пак той не е само оръдие на удоволствие.За такива с ниска полова хигиена не коментирам...Не предполагах,че има още такива където чукат без презерватив!Така,че некоментирам такива трудовашки работи,пф..
цитирай
44. weber - Нали прав съм за секса
22.09.2008 17:53
никой не може да чете мисли.А и друго-има такива където гледат само да се изпразнят и така.Това са,ми как да го кажа,незнам.После ме обвиняваш,че аз се подигравам с жените-да ама не аз ги питам какво им харесва..
цитирай
45. анонимен - sisi
22.09.2008 17:56
mai mi se prismiva6.... ne sam doktor... prosto pove4e sam zapoznata s tezi ne6ta.....a za tvoe svedenie .. rqdko sa tezi maje , koito polzvat prezervativi....... noooooooooooooo v edna postoqnna vrazka mislq , 4e ne e zadaljitelno da se polzva prezervativ ... tam se minava na drugi varianti , za da e po palno udovolstvieto
цитирай
46. weber - За Антропологията....
22.09.2008 17:56
няма нищо случайно...Незнам дали те учудва,но е така.Не съм компетент по тази област и не ми е интересна.ако те интересува има една книга издание на НБУ-казва се “Началото„от Иван Гацов-там е описано.ако ти е интересно,аз лично не съм фен на тази тема
цитирай
47. weber - За Антропологията....
22.09.2008 17:56
няма нищо случайно...Незнам дали те учудва,но е така.Не съм компетент по тази област и не ми е интересна.ако те интересува има една книга издание на НБУ-казва се “Началото„от Иван Гацов-там е описано.ако ти е интересно,аз лично не съм фен на тази тема
цитирай
48. weber - За Антропологията....
22.09.2008 17:58
няма нищо случайно...Незнам дали те учудва,но е така.Не съм компетент по тази област и не ми е интересна.ако те интересува има една книга издание на НБУ-казва се “Началото„от Иван Гацов-там е описано.ако ти е интересно,аз лично не съм фен на тази тема
цитирай
49. weber - Та за децата....
22.09.2008 18:00
Ми когато трябва ще ги ражда.Все пак не трябва и само едно желание нали.Страхувам се от изоставяне поради простата причина,че незнам какво е след това!!!
цитирай
50. weber - Отново ти казвам-не ти се присмовам..
22.09.2008 18:03
Добре,не си доктор а магисътр-фармацевт-не е важно.Съжелявам,да го разбера,че са малко мъжете който ползват презерватив,аз лично съм маниак на тази тема,и не давам ...а стига,няма значение.За постоянна връзка-смятам,че щом се стигне до постоянна връзка не е нужна контрацепция.Нали се цели краен резултат?Или бъркам?
цитирай
51. анонимен - sisi
22.09.2008 18:09
eeeeee ne .. ti blafira6 s men......ni6to realno ne mi otgovarq6 ot zadadenite ot men vaprosi....men pak mi e i
nteresna , temata za vaznikvaneto na jivota........ nerazbrah, koi gledal da se izprazni... majat li... obqsnqvai se po to4no
цитирай
52. анонимен - sisi
22.09.2008 18:13
nito sam doktor , nito magistar farmacevt.. tova vsa6tnost nqma zna4enie za dialoga ni....... oh pak ne si naqsno... do kakav kraen rezultata .. bebe li... ami nali posle pak trqbva da q pazi6 tazi jena ot zabremenqvane... kak misli6 da go napravi6...... na men li4no s prezervativ ne mi haresva, moje i na neq da ne i haresa..
цитирай
53. анонимен - sisi
22.09.2008 18:15
obqsni mi molq te za tova izprazvane ... majat li gleda da svar6i..... interesno mi e mnenieto ti....6toto takav ako mi se padne na men ... i az ostana nezadovolena .... ooooooooooo.. stavam totalno oparni4ava i majat posle znae6 li kak go otnasq...
цитирай
54. weber - ОООО
22.09.2008 18:17
честно ти казах тази тема за възникването на живота не ми е интересна.Не ми се зхаваща темата кой гледа да се изпразни,безинтересна ми е,разбираш ли ме.Но ако толкова държиш мога да ти дам отговор.
цитирай
55. weber - Не е важно дали си доктор или прочие просто се шегувам...
22.09.2008 18:19
Да крайния резултат е бебе.Да права си,че после трябва пак да я пазя,ми там има хапчета,спирали-каквото на жената и харесва или понася-физиология,незнам.Ти си една от малкото който казват,че с презерватив не им харесва!Учуден съм!
цитирай
56. weber - Какво има да ти обяснявам...
22.09.2008 18:22
Като прави секс за първи път как беше?....А така-ученическа работа.А незнам дали ще ти се падне такъв,може не ти го пожелавам,но може.Тоя ше си мисли,че е велик и те е завоволил и така,,а ти давай ...а стига,че ще стана циничен.
цитирай
57. анонимен - sisi
22.09.2008 18:30
razbira se darja da mi otgovori6 za tova izprazvane..
цитирай
58. weber - Добре кажи ми
22.09.2008 18:35
кое по-точно не ти е ясно?
Ще ти кажа от къде идва това мое мнение.Мя приятелка се срещаше с мой приятел,човек от обкръжението ми.Та тя е жена която знае какво иска в секса.Тоя юнак какво прави с нея-награбвая 10-15 мин клатене върху нея и толкова.Той е доволен а тя ако иска.Тя прави сравнение с мене щото аз и угаждам,какво тя каже съответно и тя на мене ми прави каквото си поискам.Разбираш ли ме.Жената не е парче месо.Казвом ти го вулгарно става въпрос за чикиджий...Сега разбра ли ме.Ако не си пробвай да спиш или с футболист или с фитнес маниак.
цитирай
59. анонимен - sisi
22.09.2008 18:36
sega za tezi hap4eta i spirali lekcii moga da ti izqsnq,az li4no sam kategori4no protiv tqh.......uvajavam prezervativa... ima dni v koito zadaljitelno trqbva da se polzva .... no ima i dni v koito moje bez nego....ami sega 6te ti kaja za6to ne mi haresva......use6tam go kato guma, trieneto s nego e po drug na4in.... a kogato e bez prezervativ use6ta6 mnogo po palno majat i vsi4ko e mnogo po ka4estveno, za men use6taneto bez prezervativ e savsem razli4no.... kato se namesi i ovlajnqvaneto ot strana na jenata i ot strana na majat.... savsem drugi sa use6taniqta.... kak da ti go obqsnqvam tuk... nestava..... no az li4no.... izbqgvam prezervativa , predpo4itam bez nego........ no govorq ti kogato ima6 postoqnen parktnur... ne me razbirai pogre6no....
цитирай
60. анонимен - sisi
22.09.2008 18:40
aha razbrah ,... majat svar6va barzo.... no mili moi , ima na4ini da se re6i tozi problem.... vajno e tq da govori s tozi maj... ami estestvenno e , 4e tq 6te ostava neudovletvorena ... da takiva maje mislqt samo za sebe si...a udovolstvieto na jenata kade.... dano da ti se e slu4valo ednovremennen orgazan.... no bez predpazni merki , bez prezervativ ... strahotno e use6taneto.... neveroqtno e...
цитирай
61. weber - Добре не искам лекции за хапчета и спирали...
22.09.2008 18:54
ама и това което имаш впредвид на мене не ми допада.Ти си първата жена която описва какво е секса без презерватив.На мене ми допада секса без презерватив,но свирка без презерватив-не благодаря.
цитирай
62. weber - Честно казано не е мой проблем и не ме интересува
22.09.2008 18:57
Просто ти ме попита за бързото свършване и ти казвам.Аз неискам партньорката ми да е незадоволена-лоша реклама.Нале ще се похвали пред приятелките си и ще ми падне рейтинга.Струва ми се,че играеш на риск без предпазни мерки.Не бих си позволил точно такова удоволстви.Не искам заради 10-15 мин удоволстви да гледам жена и дете който неискам.Разбирш ли ме.А и има и по-лоши варианти.
цитирай
63. анонимен - sisi
22.09.2008 20:36
nerazbrah koe ne ti dopada, mislq 4e neznae6 to4no kakvo imam predvid... nqmam predvid po vreme na mese4en cikal.... mai ni6to ne shva6ta6........ i za kakva svirka bez prezervativ, stava duma... ami estestveno , 4e bez prezervativ ... 6to za 6turotii mi pi6e6......mai nikakvo udovolstvie ne izpitva6 ot seksa.....ako si s edin parktnur i mu ima6 doverie .. moje vsi4ko da se probva.... za6to pri postoqnen parknur da se polzva prezervativ
цитирай
64. weber - О незнам какво не разбра..
22.09.2008 21:38
ОК.Разбирам те,не ме разбираш-добре.Да права си,че нещо несхавщам...обясними.Свирки без презерватив нестава-ти знаеш ли колко хиляди микроби има в устата,а?Май незнаеш.Да за постоянен партньор абсолютно няма нуда от презерватив,ама докато се стигне до постоянен партньор....
цитирай
65. анонимен - sisi
22.09.2008 22:04
kakva e tazi svirka s prezervativ... az takova ne6to sega 4uvam... ami razbira se 4e 6te si nameri6 postoqnen parktnur.... za6to gi smenq6 tolkova 4esto madamite... za6to go pravi6....iska6 da dokaje6 4e si dobar lubovnik li
цитирай
66. weber - Не бих казал,че искам да се докажа
23.09.2008 18:02
че съм добър любовник.Просто ми харесва,разнообразие или наречи го както искаш.Може би бързо се насищам на един човек ?Незнам,със сигурност избивам някъкав комплекс.
цитирай
67. анонимен - sisi
23.09.2008 21:13
tova , 4e se nasi6ta6 barzo na edin 4ovek.. nikak ne mi haresva u teb tova , ama nikak....... tazi jena znae li tova ne6to...., ami tq moje i za tova da ne e s teb.... kakto razbiram si jenkar..... opredeleno ne haresvam takav tip maje, daje izvini me no sa mi sme6ni..... kakvo udovolstvie izpitva6 kato 4uka6 razni macki, a ne si vluben v tqh.... 4estno da ti kaja ne te razbiram....
цитирай
68. weber - Айде стига,че не ме разбираш
23.09.2008 21:46
Незнам дали това у мен не ти харесва или напротив.Тя явно разбра това нещо или....е няма кой да и каже щото никой от обкръженето ми не я познава.Сигурно го е разбрала по държанието ми-даже сега се сещам и кога ме хвана,ама аз не съм виновен,че си евзела такива за работнички.Ние кръшкачите било мъже или жени се надушваме,и да.....е сега ми стана ясно как е разбрала...Значи за теб понятието женкар е следното:мъж който се пуска на всечки жени в помещението да речеме и където го огрее.Е не съм такъв-харесвам си една цел и в повечето случаи и поглед е достатъчен-казах ти ни е се подушваме.Ногон..
цитирай
69. анонимен - sisi
23.09.2008 22:07
govorq ti istinata .. nenavijdam jenkarite.. i gi izbqgvam.. sto pati li da go kazvam.. za kakvo mi e takav maj ... da 4uka vsqka jena ..ami...ne mi trqbva.... i tq te hvanala taka li... i kak reagira.... az namomenta bih te zarqzala....... nadu6vaite se kakto iskate .. nagon .. pohot... kakto kaje6...... obi4am gordi, silni maje, koito imat mnogo obojatelki, no darjat na jenata do sebe si i ne i izneverqvat... takiva maje haresvam..
цитирай
70. weber - Не смятам,че ме е зарязала
24.09.2008 18:17
заради няколко разменени погледа и телефонни разговора.Все пак аз говорих с мадамата по неиния телефонАко си вдигаше самата тя телефона вместо да ми се прави на велика нямаше да има нищо,а ии то не е имало нищо.
цитирай
71. анонимен - sisi
24.09.2008 21:29
za6to tazi jena ne si vdiga telefona .. ami zna4i tq se krie ot teb ... za6to..... moq telefon se vdiga samo ot men...
цитирай
72. weber - Е не не не си ме разбрала
25.09.2008 21:42
Вдига си телефона на второ позвъняване,ама става въпрос за друго-казвами,че има много работа и ми дава колежката да и обясня.По въпроса с НЕвдигането на телефона я отучих още миналия Юни.Може и да се крие,ама тя губи.от вчера си имам нова играчка,ама само за удоволствие.Казвам ти,че от както я познавам немога да ......ми всички ги сравнявам с нея и няма такива...
цитирай
73. анонимен - sisi
25.09.2008 22:41
gluposti.. sravnqva6 , za6to .. vseki si e individualen.... nemoje da ne poznava6 i drugi gotini jeni...tolkova li ti e vzela akala...... 6toto az ostavam s vpe4atlenieto 4e ti ne si mai tolkova vluben v neq
цитирай
74. анонимен - sisi
25.09.2008 22:57
nova jena li ima6 do sebe si .... e bravo.... zna4i ne obi4a6 tazi jena....prosto i se 4udq kak o6te te tarpi i ne te e izritala
цитирай
75. weber - Не ми се коментира....
27.09.2008 10:03
............................поне за сега.
цитирай
76. анонимен - sisi
27.09.2008 11:10
aaaaaaaaaaaaaaaa kak 6te ti se komentira.... ti hvana lubovnicata i sega nali ne sedi6 na suho.... pak tq drugata neka da 4aka.... a ne sam saglasna.. nemoga da izlqza s teb na glava...
цитирай
77. weber - ЕЕЕе ето пак силни приказки
27.09.2008 12:16
всичко с времето си....А честито ти си в клуба на хората кйто немогат да излязат с мен на глава...
цитирай
78. анонимен - sisi
27.09.2008 15:04
a be ti men me ostavi.... ama i tazi jena i tq li nemoje da izleze s teb na glava... ami to togava vie kak se razbirate...
цитирай
79. weber - А де?
27.09.2008 18:53
това ми е чудно....Има моменти в който сме на едно мнение,има и моменти в който я вадя от равновесие.....е кажи?
цитирай
80. анонимен - sisi
27.09.2008 18:58
auuuuuuuuuuuuu.. vadi6 q ot ravnovesie.. 4e kak te tarpi.. kaji mi .. tova ne e lubov...nemoje da bade lubov.... vie mai vzaimno se dokazvate edin pred drug...
цитирай
81. weber - А.....
27.09.2008 22:03
ми май позна....Напротив точно това е любов.Точно така това е любов.Да права си доказваме се един пред друг.............ох ми незнам...
цитирай
82. анонимен - sisi
27.09.2008 22:41
ama , 4e me kara6 da se smeq s teb .. ami dokazvai se. i dokoga 6te se dokazvate edin na drug..
цитирай
83. weber - Е това вече незнам
28.09.2008 10:30
докато е необходимо...
цитирай
84. анонимен - sisi
28.09.2008 13:54
moje i cql jivot nali... ama to taka moje i nikoga da ne badete zaedno..
цитирай
85. weber - Може и да се права
28.09.2008 21:24
Вече незнам,болна тема........
цитирай
86. анонимен - sisi
28.09.2008 21:37
ami ti mai si q pravi6 bolna tema.. kazah ti da govori6 s neq.... nali te obi4ala.. kakvo tolkova trudno ima..
цитирай
87. weber - Страх ме е...
29.09.2008 21:07
истината ти казвам страх ме е.....незнам какво ще ми отговори.....
цитирай
88. анонимен - sisi
29.09.2008 21:54
4akai sega malko.... nali te obi4a .. kak kakvo 6te ti otgovori...
цитирай
89. weber - Хм
30.09.2008 18:13
пак казвам страх ме е.
цитирай
90. анонимен - sisi
30.09.2008 18:58
sega edna misal 6te ti kaja ..... silen e ne tozi koito deistva bez strah , a tozi koito deistva vapreki straha....a ti naprotiv izglejda6 mi dosta vrql i kipql.. taka 4e ne bi trqbvalo da te e strah.... a i dokato ne probva6 .. kak 6te znae6 kakav e otgovora i...
цитирай
91. weber - Да чувал съм тази мисъл и преди...
30.09.2008 21:33
продължавам да си мисля...
цитирай
92. анонимен - sisi
30.09.2008 22:06
kakvo prodaljava6 da si misli6...za6to ne si dovar6va6 izre4eniqta
цитирай
93. weber - дали да действам без страх
01.10.2008 18:22
или да действам въпреки страха.......Ми да аз действах без страх и сега май е ред на второто.
цитирай
94. анонимен - sisi
01.10.2008 20:05
zna4i vse pak te e strah ot neq .. no za6to..
цитирай
95. weber - Да позна страх меее
01.10.2008 21:17
малко е дълго за обяснение....ще ти го кажа накратко..:тя е ее ми и тя не прави нищо прибързано иии като ти кажа
цитирай
96. weber - сега си правя равносметка...
01.10.2008 21:20
ми и двамата явно сми наранени от някого и в момента.....Е ...немога да го коментирам в момента,неискам,когато мога и съм в състояние ще ти го кажа.
цитирай
97. анонимен - sisi
01.10.2008 22:04
ok.... gadno e 4e ste naraneni...i az taka se 4uvstvam sega..
цитирай
98. weber - значи
01.10.2008 23:23
ме разбраш...
цитирай
99. анонимен - sisi
02.10.2008 20:41
do sega se opitvah da te razbera ... ve4e ne, po golqma izmi6utina ne bqh 4uvala..
цитирай
100. weber - Кажи ми кое по-точно
03.10.2008 16:20
е измишльотина?
цитирай
101. анонимен - sisi
03.10.2008 20:28
ami sega 6te ti kaja .... ti si jenkar do mozaka na kostite si .. a o6te ne si spal s neq ... tova napravo me u4udva i mislq , 4e me laje6.... nevazmojno e da ne si spal s tazi jena...vijda6 ve4e naroda kolko e razkreposten .. tova tvoeto mi izglejda neveroqtno.... kato se ima vpredvid s kolko mnogo jeni si bil... i tq qvno e bila s dosta maje , za6toto vse pak e na 30 g.... ta tuk mi se struva , 4e me laje6..
цитирай
102. weber - Ми ако искаш вярвай
04.10.2008 10:02
тя е специална.........мисля,че доста пъти ти казах,че искам нещо повече от секс...
цитирай
103. анонимен - sisi
04.10.2008 14:37
razbrah,4e iska6 da e maika na decata ti ... ami kak 6te stane bez seks be 4ove4e... kak..
цитирай
104. weber - Да ще стане но без секс
04.10.2008 18:03
ама друго имах впредвид......
цитирай
105. анонимен - sisi
04.10.2008 18:18
ti me ubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... kak bez seks bebe...
цитирай
106. weber - Чакай до бебе има време
04.10.2008 21:15
има вре ме до бебе......Чакай да видиме накъде ще излизнат нещата.Да надявам се и вярвам,че нещата ще стигнат до бебета.Мх бебета....
цитирай
107. анонимен - sisi
04.10.2008 21:19
eeeee 4e me razsmq.. kak bez bebe be 4ove4e... ami razbira se , 4e 6te ima bebeta.. ama , 4e si i ti.....
цитирай
108. weber - Е и аз се надявам да се стигена до там....
04.10.2008 22:06
Исрено ми се иска.....
цитирай
109. анонимен - sisi
04.10.2008 22:23
dano da se sbadnat me4tite ti..
цитирай
110. weber - дано
05.10.2008 10:38
...
цитирай
111. анонимен - sisi
05.10.2008 12:50
samo s edno dano ne stava.... trqbva seks....
цитирай
112. weber - да съгласен съм
05.10.2008 15:22
Ама за секс трябват двама или бъркам?Тя явно още не е готова....
цитирай
113. анонимен - sisi
05.10.2008 17:46
eiiiiiii.. stanala e na 30 i ne bila gotova... ama 4e si i ti...
цитирай
114. weber - E eeeeeeeee
05.10.2008 20:20
а секс от любов е друго!!!
Трудно ми е да ти го обясня .Е дасега не мога да ти го обясня -знам го ама ти няма да ме разбереш в момента не ми се сърди.Ще ти го кажа скоро....
цитирай
115. анонимен - sisi
05.10.2008 21:04
ok.... ne sam ot mnogo tarpelivite...
цитирай
116. weber - Е имай търпение
05.10.2008 21:39
всичко с времето си.
цитирай
117. анонимен - ei momche
14.03.2011 22:34
naistina li si vluben?naistina li si pravil sex s lubov.kato che li si,i si izostaven za tova i si go udaril prez prosoto.izostaven si bil ako i da si gotin i da dostaviash... i sega se strahuvash da ne te otrejat.deistvai.kakvo kato te otrejat.ima i drugi kato neia.e moje finansovo i fizicheski da ne sa kato neia ,no puk da imat drugi po silni dobrodeteli.ne se motai i si pravi chikii s druga madama.nali sexa bez lubov e ili chikia ile sport ili izbivane na komplexi.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: weber
Категория: Други
Прочетен: 1172413
Постинги: 6
Коментари: 1211
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930