Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2008 23:21 - Крачката на живота ми?Или най-голямата ми загуба ще е ?
Автор: weber Категория: Тя и той   
Прочетен: 15961 Коментари: 68 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защо жените правят така??!Аз знам,че жените харесват силните и обичат слабите,но просто немога да се покажа слаб!Става въпрос за моята любовна история-най-голямата и можеби единствената истинска в живота ми. С нея се запознахме по време на работа.Такова нещо не ми се бе случвало никого!Още от първия разговор по телефона,който беше абсолютно служебен аз се влюбих!!!Без да съм я видял,без да знам нищо за нея.... В продължение на няколко седмици говорехме само за работа,докато тя не предложи да направиме делова среща в офиса и.Аз разбира се приех баз да мисля. И иии тогава в деня на срещата,о чудо-супер маце с интелект-жената която съм сънувал,за която съм мечтал от ученик....Сбъдната мечта.Почуствах остра болка в стомаха(всякаш те пробождат с нещо отънко и остро с голяма сила)-така казват,че става при чувствотона истинска любов,незнам явно е така....Говорихме повече от два часа и оставахме все по-близки,оказа се ,че сме учили в един университет по едно и също време.Аз не вярвам в случайности така,че не мисля това да е случайно-аз мисля ,че това е Божия намеса. През последната година станахме близки,тя се раздели с приятеля си-поради незнам каква причина.В думите и усещам,че все още го обича,което адски ме дразни,но го приемам.Тя първа започна да говори за “нас„-общи планове,общ бизнес,което много ме радва,направо ме кара да летя от щастие.И досега тя е моята муза за бизнес.Мислейки за нея аз правя с лекота неща в бизнеса си за които не съм си и помислял,че мога.Тя е моето вдъхновение да работя. Е до тук всичко звучи като приказка!Но не само звучи,то е и приказка,но за сега няма щастлив край. Моята любима замина за месец,което ме направи адски нещастастен,озлобиме,започнах да наранявам хората около мен,да прекалявам с алкохол.....Изпратих и писмо с моето “сърце„.Направих и признаниев любов,което надали ще направя занапред пред когото и да е било.Няколкото дни без отговор ме убиваха,сърцето ми се късаше,нямах сила да направя какво и да е....Чаках отговор-какъвто и да е...А аз никога не съм се молил на жена,на нея и пращах съобщения с молба за някъкав отговор...И той дойде-радвам се,изненадана съм,не мога да говоря за това,......имам си приятел накогото държа!?!Това ми донесе някакво успокоение,и адско озлобление срещу света.Тя според мен,беше адски объркана и си измисли последното обяснение за да си осигури време-незнам така мисля....Та така пет дни бях адски злобен и гаден към всички доката вечерта на петия ден не получих съобщение-“здрасти„.Това ме направи супер щастлив.Може би поговорката“любовта е като вятъра за огъня или го разпалва или го гаси„ е вярна. Това добре,тя се прибра.....и сега няколко месеца по-късно.................аз съм пред най-големия си избор в живота.Тя е малко променена,и двамата избягваме да сегледаме в очите,но пък си говорим за адски близки неща.Разбирасе,разбирасе миналата седмица стигнахме до два скандала(нормално при хора със силн характери да няма отстъпки от своето),след първия аз се извиних на другия ден,след втория и се извиних чак след два дни,през това време тя ми прати куп съобщения на които аз не отговорих.И така аз изгарям от любов,а и мисля,че и отсрещната страна е така.Искрено се надявам,до сега съм се лъгал за малко неща в живота си,искам и вярвам,че и сега е така.Искренно вярвам да е така.А още повече вярвам,че има взаимносто защото тя ми прати една много мила снимка на спящо бебе и ме нарече ангел без криле.Не искам да го казва,но ако се лъжа това ще е най-лошото нещо което може да ми се случи-след две години да се окаже илюзия. Но аз не вярвам в това.При толкова потвърждения смятам,че съм прав.Мой приятели казват,че когато говоря за нея сияя.Приятел с които не се бяхме виждали от години,като ме видя първото което ми каза беше-ти си много влюбен!!!! В момента кръвното ми е на 150,защото съм поставен пред най-голмия си избир в живота на човека и пред най-големия си страх,а ако ми откаже? Аз се смятам за човек който постига всичко което поиска и смятам да я спечеля завинаги.Аз съм зодия Лъв и се смятам за роден победите,постигнах успехи в бизнеса за година,а ги чакам от пет.Така,че хвърлям се смело и каквото ще да става-“жребият е хвърлен„. Благодаря те,че отдели време и внимание да прочетеш моята изповед!!!


Тагове:   най,


Гласувай:
0



1. анонимен - Сватба
01.06.2008 18:36
Аз ли не разбрах нещо от тази история или се каниш да и предложиш брак ? Всъщност ако сте само приятели съвета ми е просто да внимаваш. Тъкмо излизам от подобно хлътване. И да ти кажа боли. Много е възможно да те приема само като много добър приятел (ако отношенията ви не са се развили а се надяваш това да стане) тогава един подобен ход би бил грешка може би. Незнам при мен нещата не се развиха добре а дори живеехме заедно и дори правихме планове пак да живеем заедно. В крайна сметка внимавай а тоава да си влюбен често води само до проблеми. Но ако мислиш че тя е избраната тогава действай зарежи всичко и действай.
цитирай
2. weber - хм е сега наистина съм объркан
01.06.2008 19:55
Благодаря и на двама Ви за съветите.Е сега вече настъпи истински хаос в чувствата ми.Ще трябва да си изясня чувствата и после да действам.
цитирай
3. coffeen - започнеш ли
02.06.2008 18:14
да се питаш тя ли е или няма да е тя, значи няма да е. човек тези работи ги знае, че ще бъдат, няма дори кой знае какви емоции. ако имаш време и нерви за психологически игри с тази мадама - добре, млади сте. но ще ти се играят ли все нейните игри.. на котка и мишка. хората имат нужда от отношения, а не от манипулации. късмет!
тук точно това има най-голямо значение - кой какъвто му е късметът.
цитирай
4. weber - Е браво от това имах нужда....
02.06.2008 20:39
Прав си-млади сме,аз на 25 тя на 30 .Имаме време даси лазиме по нервите.Все пак играта на котка и мишка не може да се игра е между всеки.Наистина играя по нейните игри-това е единствената жена по чиято свирка играя....Подяволите явно много я обичам....
За късмета аз смятам,че е 99% работа и останалото късмет.Смятам,че е станало ясно-аз не вярвам в случайности(в късмета има значителен процент случайност).А аз вече знам,че тя е истинската и единствената....От тук нататък каквото ще да става-аз я искам .Това е единственото нещо което искам!
Благодаря за мнението!!Аз съм човек зачитащ чуждото мнение!!!
цитирай
5. анонимен - Грешка
03.06.2008 14:15
Мисля си че допускаш грешка ако си заслепен от една жена по този начин е възможно да пропуснеш много неща който иначе би забелязал в крайна сметка няма такова нещо като единствената и не заменимата. Всяка жена може да бъде заменена това научи. Успех.
цитирай
6. анонимен - nomer 6 e prav
04.06.2008 15:05
prekaleno si mlad za takava vajna stapka. iz4akai pone godina , tova moga da te posavetvam . jena sam. tq e po-golqma, sledovatelno po-opitna , iz4akai, ne barzai.
цитирай
7. анонимен - боли - не боли - важно, че я има
04.06.2008 15:45
Ако сам се харесваш, когато си с тази жена - не я губи. Такава тръпка е ценна, дори да боли след нея. Някои хора никога в живота си не са успяли да я усетят.
цитирай
8. weber - Благодаря Ви за съветите!
04.06.2008 17:07
Аз също мисля,че една сватба е много важно нещо и не трябва да се бърза.Аз я чакам вече година и това адски ме изнервя на моменти.По принцип мразя да чакам,но чакам винаги!
А това,че сам се харесвам когато съм с нея е без съмнение така.Надявам се да не я загубя,а аз не губя лесно нищо.
цитирай
9. iagodka - :)
04.06.2008 23:08
Ти си наистина влюбен! И не позволявай на страха и колбанието да развалят хубавото ти чувство!
цитирай
10. desonnac - Vis a vis
06.06.2008 09:17
Най- добре не слушай какво ти казват хората. В такива моменти трябва да се доверяваш само на себе си. Просто се хвърли напред, обаче се увери че наистина го искаш. Тва си е важно решение и трябва да улучиш момента. А колкото до това че може да не са се развили чувствата ви- само ти си знаеш, обаче любовта се ражда за миг.
Успех
цитирай
11. анонимен - ne se 4udi
07.06.2008 12:15
samo trapkata e vajna vsi4ko ostanalo e fon.
цитирай
12. анонимен - Животът е за смелите! Това ми к...
09.06.2008 17:24
Животът е за смелите!
Това ми казва, човекът, когото обичам безумно! И е прав! Но с толкова силни чувства, можеш да изплашиш една жена! Казваш,че не можеш да се покажеш слаб, но сякаш правиш точно това!
Аз съм жена! Била съм обичана няколко пъти, много силно! А аз съм обичала най-много този, който е коленичил пред мен без да изглежда жалък!!! Сигурна съм, че тя иска да види в теб мъжа на който може да разчита, да се опре, мъж, до който да се чувства спокойна и сигурна, но и мъж, когото трябва да печели!
Да си влюбен е най-прекрасното нещо на света! Да усещаш страстта в себе си и да искаш някого до безумие - несравнимо! Каквото и да стане - благословия е, че изпитваш това, нали!
Но помни, че ти си мъж...знаеш какво следва от това!
цитирай
13. weber - Аз мислех,че съм влюбен а то злиза,че я обичам!!!
09.06.2008 18:41
Да и на мен много хора са ми казвали,че живота е за смелите,аз затова и направих подобно нещо.А и да такива силни чувства наистина плашат една жена.Нямам понятие как да коленича без да изглеждам жалък-това не ми е в природата.Явно е ,че иска мъж на който да се опре,ама това за мъж който да печели не ми е много ясно как става.
цитирай
14. obla4na - Сега ще ти обясня, как трябва да те ...
10.06.2008 13:25
Сега ще ти обясня, как трябва да те печели! Не я оставяй да те приема за даденост! Всички си мислят, че ловуването е приоритет на мъжете! Да, ама - не!!! Ние също искаме дивеч! И ние искаме да доказваме, че ни бива в стратегиите - да набележиш целта и да промениш себе си, ако трябва, за да я постигнеш!
А за колениченето...какво да ти кажа, трябва да ти дойде отвътре - хем да си коленичил, хем да си силен...малко мъже го умеят! Няма книжки за това как се постига баланс - сори!
цитирай
15. weber - май си права
10.06.2008 17:30
От няколко дни прилагам нещо подобно и май дава резултат!Не и се обадих вчера и тя не издържа -обадими се днес първа.Е за момента не ми е ясно как да съм на колене как да съм силен,ама предполагам,че с времето и това ще стане.
Благодаря за съвета,аз също знам,че жените обичат дивеч.
цитирай
16. rembo - Моята душевност е съвсем различна- ...
17.06.2008 10:32
Моята душевност е съвсем различна- аз съм свикнал да давам и да не се надявам много-много...Но определено трябва да й покажеш, че можеш да й бъдеш опора в живота. затова тя трябва да проумее някак си, че не я желаеш само като сексуален обект. Покажи й, че действително има близост между вас, накарай я да се замисли. Но и не изчаквай твърде дълго, миначе съдбата сама ще реши!!!
цитирай
17. анонимен - nqma
19.06.2008 13:37
AMI XORATA SE VLYBVAT
цитирай
18. анонимен - Vessi За влюбването и обичта
20.07.2008 21:55
Ти най-добре знаеш как се чувстваш с тази жена. Каквото и да ти кажем ние, тук всеки изхожда от собствения си жизнен опит. Направи ми впечатление едно от мненията, че всяка жена може да бъде заменена. Не мисля така, във всеки човек има и някаква доза уникалност. Може би си уловил това в твоето момиче. Влюбването е първата стъпка, понякога не правим втората. Просто не стигаме до обичта. Ако сте готови направете втората стъпка и продължете напред.
цитирай
19. анонимен - sujeljavam
07.09.2008 13:20
tja ne te iska za seriozna vruzka, prosto i pravi udovolstvie da si igrae s teb, ti si dosta po maluk ot neja, jeni na 30 ne si padat po po malki, oshte si hlapak za neja, no i haresva da si igrae s teb i da ti gleda seira. njama nishto da izleze mejdu vas, ako e imalo neshto ot neina strana sega veche da bjahte zaedno
цитирай
20. weber - Е може и да си прав
08.09.2008 21:51
Добре приемам го като съвет!Нека тя си е играла с мене-да ми бъде за урок.Ама до сега всичките ми приятелки са били по-големи от мене и никоя не се е подиграла с мене,в случая може и да си прав не искам да е така!но може и да си прав).Споделих преживяното с нея с мои приятели имали връзки(стигнали почти до семейство)и никой не каза,че жена е направила такова нещо за него,каквото тя за мен!
цитирай
21. анонимен - sisi
14.09.2008 22:51
interesen 4ovek si ... i tuk izmisli nqkakva nepravdopodobna istoriq.. ne6tata ne sa to4no taka kakto gi opisa nali... no te razbiram... pi6e6 razlio4ni situaci, za da vidi6 kakvo e mnenieto na horata.... ok... saglasna sam,.. no tova ot psihologi4na gledna to4ka li go pravi6 ili za6toto si naistina vluben... 6te 4akam otgovora ti....
цитирай
22. анонимен - sisi
14.09.2008 22:53
ne si zodiq lav.. nali...
цитирай
23. weber - Напротив точно такъв съм
15.09.2008 18:47
Роден съм на 30.Юли
цитирай
24. weber - Интересно,на моменти и аз си мислех,че не е истина
15.09.2008 18:51
Да ама е истина.А на теб май книгите по психология са ти в повече.И аз съм учил социална психология и се определям като част от потребителското общество,в което на всички е по-лесно да потребляват всичко,дори и житейски ситуации.
цитирай
25. анонимен - sisi
15.09.2008 19:53
taka ... zna4i ne si roden na 30 uli... psihologiq ne sam u4ila... , no q praktikuvam.. i detektiv bqh... ako neznae6 da ti obqsnq ako izdirva6 ne6to obarni se kam men..... ama s tova potreblenie ni6to ne shvanah...
цитирай
26. weber - Нищо ново...
15.09.2008 21:14
Нопоследък все по-малко хора ме разбират какво говоря,съответно и какво пиша.Исках да кажа,че никой от нас не може да избяга от клишето-т.е.моята история ти се струва измислена,клиширана и прочие...Съжелявам,но така се случи с мен за това го и споделям в нета.А наистина съм роден на 30 Юли-гарантирам ти го.
цитирай
27. анонимен - sisi
15.09.2008 21:55
oh.. i ti ne me razbira6.. ne vijda6 li 4e se maitapq... nqma nikakvo zna4enie koga si roden ili kak se kazva6 i taka natatak.... na men mi e interesno kakvo pi6e6 kak go pi6e6 i za6to go pi6e6... interesna mi e tvoqta lubov kam tazi jena....za6toto qvno si imal dosta vrazki... no s tazi jena ne6to ti ubqgva , ne6to e po slojno otkolkoto trqbva da bade...... 4eta te po 4esto no v kraina smetka mislq 4e uspqvam da te razbera...
цитирай
28. weber - Да разбрах,че се майтапиш...
16.09.2008 15:50
Незнам ,така пиша .Малко хора успяват да ме разберат,а тези които успяват го правят защото четат между редовете.Опитай и ще видиш.
цитирай
29. анонимен - sisi
16.09.2008 16:50
vij v na4aloto mi be6e trudno da te shvana ... no sega ve4e uspqvam...... no ti pi6e6 naro4no taka, tova e tvoqt vid emocionalna za6tita.... a be sega se 4udq za6to kato natisna glavnite bukvi i saob6tenieto mi hvrakva..... izvini me no az 4esto razsajdavam na glas... 4ao 4e zakasnqh
цитирай
30. weber - Видяли,че не е толкова трудно да ме разбереш
16.09.2008 17:30
Да явно това е някъкав вид защита.
цитирай
31. анонимен - sisi
16.09.2008 20:29
zna4i poznah .... no v deistvitelnost ti moje6 da se izrazqva6 mnogo dobre nali
цитирай
32. weber - ДА мога,но неискам.
17.09.2008 17:32
На моменти това ми осигурява време да опозная опонента си.Много е полезно.
цитирай
33. анонимен - sisi
17.09.2008 20:52
da qsno i az taka si pomislih....ok 6tom tova te ustroiva go pravi..
цитирай
34. weber - Да устроива ме
18.09.2008 16:01
Стил на поведение.
цитирай
35. анонимен - sisi
19.09.2008 21:26
ok
цитирай
36. анонимен - Razkaji ni oshte.. za jenata...
23.09.2008 14:53
Interesno mi e kakwo shte se poluchi mejdu teb i jenata, i shte se radwam da spodelish kak se razwiwat neshtata za napred mejdu was!!
цитирай
37. weber - На кои да ви разкажа...
23.09.2008 20:45
И на мен ми е интересно как ще се развият нещата между нас.На кои да ви разкажа или е правописна грешка?!И аз ще се радвам да споделя бъдещо развитие на нещата между нас!!
цитирай
38. анонимен - sisi
23.09.2008 22:55
men mai me zabravi.... i na men , 6te mi e interesno da razbera...
цитирай
39. weber - Е и нам ще ми е интересно да знам
24.09.2008 18:30
ама несъм пророк.Съжелявам.
цитирай
40. анонимен - sisi
27.09.2008 22:45
q mi otgovori na edin vapros.. za6to mi e taka zabavno s teb.. kara6 me da se smeq...
цитирай
41. weber - Ми често ми го казват..
28.09.2008 10:32
особено жени........................
цитирай
42. анонимен - sisi
28.09.2008 13:59
aaaaaaaaaaaa ne taka ... 6te vzema da revnuvam .. stiga ve4e s tezi jeni...ama golqm jenkar si de... ne obi4am takiva maje....
цитирай
43. weber - МИ съдба..........
28.09.2008 21:28
аз ти казвам какво ми казват често,ти пък сега.....Еееееее ми нали се промням-нищо не съм ти казал,само какво ми казват и айде.....Стига бил съм такъв,онакъв е еееее ....
цитирай
44. анонимен - sisi
28.09.2008 21:41
ami vij sega .. sto pati kazah 4e ne obi4am jenkari ... a naprotiv gordi i nedostapni maje, vqrni na lubovta do sebe si...
цитирай
45. weber - Добре разбрах те
28.09.2008 21:55
съгласен съм.Пак ти казва опитвам се да се променя,ама става бавно и трудно.
цитирай
46. анонимен - sisi
28.09.2008 22:57
za6to da e bavno i trudno..... dobre, da kajem 4e se promeni6.. i stane po dobar 4ovek i bade6 s tazi jena....ami kato ti omrazne, 6toto rano ili kasno 6te i se nasiti6.. togava.. pak li 6te se varne6 kam predi6niq si jivot....... stana mi simpati4en i mnogo iskam da ti pomogna , no neznam kak .. neznam koi sa ti lo6ite strani...bi li kazal nqkoi takiva...pie6 li , pu6i6 li...
цитирай
47. weber - Пиех ама....
29.09.2008 21:21
не ми остава време и за това.Не пуша-гадно е...и така.
цитирай
48. анонимен - sisi
29.09.2008 21:58
pak podkara po kratkata procedura....popitah te tq kato ti omrazne s druga li 6te q smeni6...
цитирай
49. weber - Незнам
30.09.2008 18:16
незнам,незнам,незнам..........а ако не ми омръзне.
цитирай
50. анонимен - sisi
30.09.2008 19:03
zna4i ... li4no az bih se strahuvala ot omrazvane v seksa i tova i imah vpredvid...... no ako tq e s faobrajenie, ako se podarja kato jena, izpolzva eroti4no belu, pri4eska , grim, gleda da ti dostavi udovolstvie, govorite si postoqnno koi kakvo i kak iska.... vazmojno e da te zadarji po dalgo vreme......... no ako se poqvi druga.... po hubava i po umna... kaji mi kakvo 6te pravi6..
цитирай
51. weber - Е не ми се иска втори път умна....
30.09.2008 21:43
сега страдам.А да тя се подържа-никога не излиза рошава,нбрежна пред мен.Аз и се обаждам и следва отгов-да се оправя и идвам....и така...тя необича да е небрежна.Единственото небрежно и разхвърляно при нея е колата-там е ...не ми се коментира.Мойта кола е аптека и това адски ме изнервя,но на общия фон се допълваме.
цитирай
52. анонимен - sisi
30.09.2008 22:14
bravo na neq.... az pak hodq ro6ava, 6toto pri4eskata mi e takava... moqta kola e 4ista... vsqka sedmica e na avtomivka.... ama na tozi maj..ujas.. izob6to ne q podarja kolata si... kolko nameci mu pravih .. e ne be.. nerazbira... i pu6i mnogo.. edni takiva tejki cigari... i brada si puska....a az tezi bradi napravo gi nenavijdam........ edin po li4en vapros... ti visok maj li si.... 6toto na tazi tema sam napravo kompleksirana..
цитирай
53. weber - 185см
01.10.2008 18:26
а дамата на сърцето ми 173 идеалната двойка за снимка а?Аз лично не харесвам дребните жени,ама..
цитирай
54. анонимен - sisi
01.10.2008 20:08
ooooo ti si gigant napravo.... bravo , 4e si pasvate ..4udesno e...radvam se za teb..
цитирай
55. анонимен - sisi
01.10.2008 20:09
eeee az sam mnogo drebni4ka...
цитирай
56. weber - Не съм гигант,аз съм с нормален
01.10.2008 21:25
ръст за българина.
за дребничките не ги харесвам-ама не ги отхвърлям щото .....ми скоро една ....ми омекнаха ми краката от нея ,а беше 1.60.Това,че дребните жени са по........ми е ясно от бая време..Не ги харесвам,но .....става въпрос за секс...по-добри са -гарантирам....
цитирай
57. анонимен - sisi
01.10.2008 22:09
vij za seksa i az taka sam 4uvala... az haresvam mnogo visokite maje, 6toto sa po majestveni.... no sam kompleksirana.... 6toto sam si vnu6ila , 4e s visok maj nqma da badem hubava dvoika..... i predstavi si ako varvi i barzo .. az da poti4vam sled nego.... abe sme6no mi e nqkak si..
цитирай
58. weber - Ми ще е смешно ако той е тъп...
01.10.2008 22:31
казвам за мене си:ако аз съм решил да съм с една жена на улицата ще се съобразявам с нея иначе .....няма смисъл.За кекса си права-откъде идва тая енергия?Незнам...
цитирай
59. анонимен - sisi
01.10.2008 22:56
za sebe si moga da kaja .. 4e idva ot samata mi natura i harsktera... kogato sam v nastroenie kipq i vra ot energiq v bukvalniq i prenosniq smisal..
цитирай
60. weber - Мх и ти незнаеш точно
02.10.2008 18:40
..
цитирай
61. анонимен - sisi
02.10.2008 20:45
dali izob6to ima smisal da znam.. mai ne..
цитирай
62. weber - правилно
02.10.2008 21:25
в повечето случай е важно удоволствието...нали така.А когато става въпрос за нещо повече не коментирам....за момента.
цитирай
63. анонимен - sisi
04.10.2008 14:43
tuk me obarka ve4e , izpusnah ni6kata na dialoga ni..
цитирай
64. weber - И аз
04.10.2008 18:12
;;;;;;;;;;;;;;
цитирай
65. laura - ???
05.10.2008 01:27
И какво стана после?
цитирай
66. weber - е тайна
05.10.2008 10:49
.
цитирай
67. анонимен - sisi
05.10.2008 12:47
kakva taina... davai natatak..
цитирай
68. weber - е неискам
05.10.2008 15:18
намесиха се трети лица
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: weber
Категория: Други
Прочетен: 1174651
Постинги: 6
Коментари: 1211
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930